Obsługa klienta - Schmith

Schmith - Narzędzia dla wymagających

Kontakt - Biuro Gdańsk

[obsługa klienta ]

Zgłoszenie reklamacyjne

Reklamacje B2C

Drodzy Państwo, informujemy, że od dnia 1.06.2021 wszystkie reklamacje produktów SCHMITH POLSKA S.A. można zgłaszać drogą mailową bezpośrednio na adres: reklamacje@schmithpolska.pl

Prawidłowo zgłoszona reklamacja powinna zawierać:
– wypełniony formularz reklamacyjny,
– dołączony dowód zakupu reklamowanych produktów,
– zdjęcia wady lub uszkodzenia,
– informację o adresie, z którego reklamowane produkty są gotowe do odbioru.

Reklamacje B2B

Drodzy Klienci. Informujemy, że od dnia 3.02.2022 r. wszystkie reklamacje produktów SCHMITH POLSKA S.A. należy zgłaszać poprzez formularz dostępny z poniższego linku:

[ kroki reklamacji ]

Proces reklamacji w Schmith

  • 01
    Przyjęcie reklamacji
  • 02
    Analiza reklamacji
  • 03
    Rozpatrzenie reklamacji
  • 04
    Informacja dla Klienta
[NEWSi]

Aktualności